Please Klik2 Ye

Friday, 8 October 2010

♥ Sweet Cute Baby Exploration Time ♥

Ok kali ni nak join contest dari Kak Ina..
geng Bas sekolah balqis kat rumah pengasuhnya..
siapala lagi kalo bukan
HAIDAR....sowy kami dah biasa panggil Haidar...
contest sampai 10 Oktober 2010 je k..



Damia Nurin Balqis Binti Mohtar
13 Oktober 2010

2 tahun dan beberapa hari je lagi nak cukup 3 tahun...

ni nak kasi gambo jelas sikit sebab kat atas tak nampak muka...
ape yang explorenya???
balqis explore sebab dah pandai mencuba untuk wat susu sendiri
dan akhirnya berjaya tanpa menumpahkan walau sebutir susu pun...
cayalah anak mama ni...good luck balqis

4 comments:

eima said...

goodluck...
fahim pun sama ...ai je tak bg ..sbb kang abih la susu² setin tuh ...

mamalieyna said...

yuhuu..mai ambik pic no.1 tu ye! ^_^

tQ sbb join! LULUS!

Good luck kak balqis! ^_^

Adam's Journey said...

Gud luck anje..

Ain said...

wahhh, dah pandai buat susu sendiri aqish yer...

gud luck...

jom join yang ni pulak..

http://aindancontest.blogspot.com/2010/10/cik-anita-songeh-giveaway.html

U Klik2 Me , I Klik2 U