Please Klik2 Ye

Monday, 14 March 2011

Aksi Si Cilik Berbasikal


Due :31 Mac 2011

Contest ni Kak Yong Berganding Bahu dengan Syamila.Mohd

dan ditaja oleh penaja2 dibawah:

















Gamba yang mama peratuhkan adalah

:




:







eh...mana orangnya ada beskal je...bukan gambo ni la..


Damia Nurin Balqis Binti Mohtar
13 Oktober 2007

mama nak upload gambo lebey dari satu boley






photoshoot weekend baru2 ni nak join contest punyer pasal k...

ok mama nak wish happy birthday to Birthday Boy
semoga menjadi anak yang soleh dan sentiasa membahagiakan kedua ibu bapa
menjadi insan yang berguna bila dah besar kelak

terimalah kek yang tak seberapa dari auntie




HAPPY BIRTHDAY...

Mama Nak tag;
Mummy Ayu
MamaLieyna

2 comments:

kakyong said...

anje,

kakyong dtg terjah ni... amboi byk nyer foto... okay jer upload byk2 gambor utk penceritaan...

terima kasih kek kereta tu...dah tunjuk kat fikri.. dan2 tu dia suruh ibu buat kek kereta2 tu... ekekkeke.... aduhai la anak, kek biasa pun ibu buat jd gangus & bantat... erkkk... tgk gambor jer lah yer Fikri.. terima kasih auntie anje pilih kan kek utk fikri.... :D

kakyong dah semak... hmmm, tak nampak link syamilamohd.com di bloglist

yg lelain semua dah okay.. nanti dah update link syamilamohd.com tu gtau kakyong ya..

kakyong said...

ok.. siap.. lulus & completed.. gud lcuk utk Balqis.. tunggu juri menilai minggu depan..

U Klik2 Me , I Klik2 U